nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku ogłasza II publiczny przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż środka trwałego - stanowiącego własność Gminy Brzostek

BURMISTRZ

 BRZOSTKU

 

 

INFORMACJA  O   WYNIKACH  PRZETARGU

NA  SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO – STANOWIĄCEGO

WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK

 

 

Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz.2108 ze zm. z 2009 r. Nr 55 poz.450 ) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach II Publicznego Przetargu Pisemnego Nieograniczonego  na sprzedaż środka trwałego – stanowiącego własność Gminy Brzostek

 

 

  1. II Publiczny Przetarg Pisemny Nieograniczony na sprzedaż środka trwałego – autobusu     marki AUTOSAN S.A o nr rejestracyjnym TNC 5158 przeprowadzono

       dnia 26 maja 2011 r. o godz.1100  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,

  1. Przedmiotem przetargu była sprzedaż autobusu marki AUTOSAN s.a o nr rejestracyjnym TNC 5158 , rok produkcji  1988 , nr indentyfikacyjny VIN -620070
  2. Cena wywoławcza pojazdu wynosiła  4 590,16 zł +23% VAT-u
  3. Wadium dla pojazdu wynosiło  500,00 zł (pięćset złotych ) i było płatne do 23.05.2011 r. w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 32 8589 0006 0080 0210 2020 0006
  4.  Wpłynęła jedna oferta  firmy F.H.,,DECOR’’ Usługi Transportowe ; 37-464 Stalowa Wola , ul. Rynek 26  -która została odrzucona , gdyż nie spełniała wymogu wpłaty wadium w kwocie 500,00 zł  oraz postąpienia o 1% ceny wywoławczej ( wartość oferty wynosiła  4 610,00zł ).

 

Na czynności związane z przetargiem przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Burmistrza Brzostku.

Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń na 7 dni.

 

 

 

                                                                  Burmistrz Brzostku

                                                              mgr inż. Leszek Bieniek 

 

Brzostek, dnia 26.05.2011 r.                                                                              

    


                 

Burmistrz Brzostku

ogłasza

II  PUBLICZNY  PRZETARG  PISEMNY  NIEOGRANICZONY

na sprzedaż środka trwałego –stanowiącego własność Gminy Brzostek

 

Przedmiotem sprzedaży w drodze przetargu jest autobus marki AUTOSAN S.A      o  numerze rejestracyjnym : TNC 5158; rok produkcji 1988 

Dane identyfikacyjne pojazdu:

  1. Rodzaj pojazdu: -                     autobus
  2. marka i typ pojazdu-                Autosan s.a.
  3. model pojazdu –                       H9.21 12,5 t
  4. nr rej. poj.-                               TNC 5158
  5. Nr INFO-EKSPERT                133-00011
  6. Nr identyfikacyjny (VIN)        620070
  7. data pierwszej rejestracji         1988/01/01
  8. wskazanie drogomierza           143169 km
  9. kolor powłoki lakieru              żółty 1 –warstwowy akrylowy
  10. rodzaj autobusu                       dalekobieżny 2 drzwiowy 51 osobowy
  11. liczba miejsc siedzących         39
  12. Liczba osi/ rodzaj napędu       2/4x2
  13. rozstaw osi                              4700 mm
  14. oznaczenie silnika                   6Ct107/A6/7
  15. rodzaj silnika                           z zapłonem samoczynnym
  16. pojemność /moc silnika           6540 cm/110kW(150 KM)
  17. liczba cylindrów                      6/ rzędowy
  18. długość/ szerokość/ wysokość 10000mm/2500mm/3150 mm
  19. badanie techniczne ważne do 19.08.2010 r.

Stan techniczno- eksploatacyjny pojazdu: silnik i osprzęt silnika kompletny o zużyciu  średnim odpowiadającym okresowi eksploatacji i osiągniętemu przebiegowi. Zespoły podwozia zużyte odpowiednio do osiągniętego przebiegu i dokonywanych przeglądów i napraw wynikających z wymogów serwisowych w czasie jego eksploatacji. Nadwozie pojazdu kompletne. Poszycie zewnętrzne blach nosi liczne ogniska korozji i uszkodzeń powłoki lakierniczej zwłaszcza w części dolnej i na szkielecie podłogi. Tapicerka wnętrzna zabrudzona i porozrywana zwłaszcza pokrowce siedzeń. Wykładziny ścian bocznych i sufitu miejscowo popękane i wytarte. Uszczelki szyb i drzwi starzeniowo popękane.

 

Cena wywoławcza pojazdu wynosi netto: 4 590,16 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych 16/100 ) + 23 % VAT-u

Wadium wynosi  500,00 zł (słownie : pięćset złotych).

 

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z podaniem proponowanej ceny zakupu oraz wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 23.05.2011r. w Kasie Urzędu Miejskiego w Brzostu lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006)

Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu jedynie z ważnych powodów, podając niezwłocznie przyczynę odwołania przetargu. Wadium wnosi się w pieniądzu – zgodnie z § 4 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U.Nr 207 poz.2108 ).

 

1.    Oferta

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1 ;39-230 Brzostek do dnia 23.05.2011 r. do godz. 1530.

 

Na kopercie umieszcza się napis:

 „OFERTA NA ZAKUP AUTOBUSU O NR REJ TNC 5158.”, oraz  nazwę oferenta.

Oferta powinna zawierać:

a.       numer rejestracyjny i identyfikacyjny autobusu , którego dotyczy;

b.      imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli uczestnikiem przetargu jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;

c.       proponowaną cenę netto zakupu autobusu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej;( minimalne postąpienie 1%)

d.      wymagane oświadczenia, w tym oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń;

e.       podanie właściciela i numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone wadium w przypadkach określonych w zasadach przetargu;

f. podpis oferenta i data sporządzenia oferty.

 

Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Oferent ma prawo do zmiany swojej oferty przed upływem końcowego terminu składania ofert jedynie w przypadku wycofania poprzednio złożonej oferty.

2.    Załączniki do oferty - do oferty należy załączyć:

a.       kopię potwierdzenia wpłaty wadium,

b.      oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika;

 

Brak spełnienia wymogu załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

3.    Wpłata wadium - wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 23.05.2011 r.

 

Oferent winien dokonać wpłaty wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) na  konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu).

 

4.    Część jawna i część niejawna przetargu

 

Część jawna odbędzie się w obecności oferentów w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1, w dniu 26.05.2011 r. o godz. 1100.

 

Przetarg może odbyć się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.

Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także, jeżeli komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.

 

W części jawnej przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg.

Komisja przetargowa:

-    podaje liczbę otrzymanych ofert,

-    dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły,

-    przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,

-    weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,

-    zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu,

-    zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.

 

Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:

-    nie odpowiadają warunkom przetargu,

-    zostały złożone po wyznaczonym terminie,

-    nie zawierają danych, jakie zgodnie z warunkami przetargu powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne,

-    do ofert nie dołączono kopii dowodu wpłacenia wadium,

-    są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty komisja przetargowa bierze pod uwagę jako jedyne kryterium zaoferowaną cenę.

 

W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert
oraz wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrała żadnej ze złożonych ofert.

 

W przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli oferty. Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.

W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień. O wysokości postąpień decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.

 

5.    Wynik i skargi

 

Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.

 

W terminie 3 dni roboczych od daty wywieszenia komunikatu o zamknięciu przetargu uczestnik przetargu może wnieść do Burmistrza Brzostku skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu.

 

Burmistrz rozpatruje skargę w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Do czasu rozpatrzenia skargi czynności związane ze sprzedażą ulegają wstrzymaniu.

W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz podaje do publicznej wiadomości, wywieszając na tablicy ogłoszeń Urzędu na okres 7 dni, informację o wyniku przetargu.

 

Komunikat Burmistrza o wyniku przetargu zostanie umieszczony na okres 7 dni na stronach internetowych www.brzostek.alpha.pl wywieszony na tablicach ogłoszeń Urzędu niezwłocznie po rozpatrzeniu ewentualnych skarg.

6.    Umowa

Umowę kupna-sprzedaży z oferentem, którego oferta została wybrana, zawiera Burmistrz Brzostku .

Przy podpisaniu umowy kupna sprzedaży oferent zobowiązany jest okazać dowód wpłaty całej kwoty i oryginały dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty.

Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia ceny z przetargu. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu ceny ustalonej w przetargu za protokołem zdawczo-odbiorczym .

7.    Zwrot wadium

Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet ceny zakupu autobusu.

W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie oferenta, oferent, który wygrał przetarg nie zawarł umowy kupna w terminie 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, wadium nie podlega zwrotowi.

Oferentom, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie, wadium zostaje zwrócone przelewem na wskazany w ofercie rachunek bankowy nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia wywieszenia komunikatu Burmistrza o wyniku przetargu.

8.    Burmistrz Brzostku zastrzega sobie prawo wycofania autobusu wystawionego do przetargu oraz prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

9.    Informacje o przetargu

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Brzostku (tel. 14 6803005).lub ze strony internetowej gminy www.brzostek.alpha.pl

 

 

Brzostek, dnia 18.04.2011 r.

                                              Burmistrz Brzostku

                                                                               Leszek Bieniek

 

zał nr 1 - Oferta 

 

zał nr 2 - Umowa kupna - sprzedaży

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 31 Maja 2011
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 18 Kwietnia 2011